Joan Gispets, ha estat reelegit com a degà de la FOOT

El professor Joan Gispets ha estat reelegit com a degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa segons els resultats definitius publicats el passat 14 de maig.
Joan Gispets, ha estat reelegit com a degà de la FOOT

El professor Joan Gispets ha estat reelegit com a degà de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa segons els resultats definitius publicats avui, 14 de maig. Gispets, candidat únic en aquests comicis, ha estat reelegit en el seu càrrec amb un escrutini de 77 vots emesos, 53 a favor i 24 en blanc.

J. Gispets renova, per quatre anys més, el seu mandat al capdavant de la FOOT, càrrec que ocupa des del maig del 2014.

Estarà acompanyat per un equip de direcció format pels professors i professores Meritxell Vilaseca, Genís Cardona, Aurora Torrents, Núria Vila, Xavier Molinero i Núria Tomàs, com a directora del Centre Universitari de la Visió (CUV).

Enhorabona i molts èxits a l'equip directiu de la FOOT!!