Sou a: Inici / Notícies / Jornada TU. Campus Salud Experience a la FOOT

Jornada TU. Campus Salud Experience a la FOOT

El Servei d’Universitats i Transferència de Coneixement ha organitzat, juntament amb Terrassa Universitària, el TU. Campus Salut Experience.
Jornada TU. Campus Salud Experience a la FOOT

Aquest esdeveniment, celebrat a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa el passat dia 9 d'abril, ha reunit uns vuitanta estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de la ciutat. La finalitat de la trobada ha estat de donar a conèixer les opcions de carrera en l'àmbit de la salut disponibles a Terrassa.

Durant l'acte, s'han compartit testimonis de professionals en òptica, infermeria i teràpia ocupacional, així com s'ha presentat el Campus Universitari de Salut Mútua Terrassa i el Consorci Sanitari de Terrassa - Hospital Universitari.

A més, els estudiants han tingut l'oportunitat de visitar el Centre Universitari de la Visió i els laboratoris de l'Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa.

La creació del programa TU. Campus Experience neix per divulgar les sortides professionals dels graus de les escoles universitàries de Terrassa i per despertar l'interès en ciència i tecnologia. Es centra en les especialitzacions competitives de Terrassa: l'audiovisual i la salut, organitzant jornades per visibilitzar-les.

El programa es concentra en les especialitzacions competitives territorials de Terrassa: el sector audiovisual i el sector salut, que també són especialitzacions del nostre campus universitari.