Sou a: Inici / Notícies / Jornades de contactologia 2019

Jornades de contactologia 2019

La 10a edició de les Jornades de contactologia per a professionals organitzades per la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa tindran lloc el dimecres 11 de desembre a l'Auditori Joan Salvadó del CUV (#JLC19).
Jornades de contactologia 2019

Aquestes jornades combinaran activitats presencials, com uns master class, la participació en un circuit de proves clíniques per equips i la posada en comú dels resultats, conjuntament amb els laboratoris participants, i la participació en activitats on line, com la visualització de vídeos, la participació en converses tècniques a través de la xarxa professional netcuv(obriu en una finestra nova) o l'emissió de continguts via streaming.

Aquesta metodologia persegueix millorar l'intercanvi de criteris i pràctiques clíniques entre professionals, així com la interacció amb els responsables tècnics dels laboratoris participants, amb l'objectiu d'aportar recursos immediatament aplicables al treball diari dels professionals de la salut visual.

Generals

• Millorar la competència dels professionals en l’adaptació i seguiment dels prèsbites, usuaris de lents de contacte.

Específics

• Diferenciar i interpretar diferents corbes de desenfoc en els dissenys de lents de contacte multifocals.
  • Conèixer els diferents dissenys i geometries de lents de contacte per a presbícia.
  • Establir criteris d'indicació dels diferents dissenys per a cada situació.
  • Descriure opcions de maneig davant els diferents obstacles que pot plantejar l'adaptació de lents de contacte en prèsbites.

Formadors: José Manuel González-Méijome, PhD; Joan Gispets, PhD; Joan Enric Pérez, DOO, MSc; Javier Rojas, DOO, MSc FAAO Diplomate; Enric González, DOO; Ramon Solà, DOO, MSc
Responsables tècnics dels principals laboratoris

Data: 11/12/2019
Horari: 09h00 - 14h30