Sou a: Inici / Notícies / La UPC-FOOT lliura el Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any a la investigadora Padmaja Sankaridurg

premi optometrista logo 2020

La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC ha lliurat, el 7 d’octubre, de manera virtual, el Premi Internacional a l’Optometrista de l’Any a la professora Padmaja Sankaridurg, catedràtica de la University of New South Wales (UNSW), de Sydney, Austràlia, i investigadora de l’Institut de la Visió Brien Holden. L'acte, que s'ha realitzat en el decurs de la inauguració del curs acadèmic de la FOOT, s'ha pogut seguir per 'streaming' i en directe a través de Youtube.

Podeu trobar la notícia sensera aquí.