Notícies del lloc

19/04/2022

El proper divendres 22 d'abril a les 8.00h. Lloc: Google meet entrant a la sala MicroTalks persones de la UPC o presencialment des de la sala d'audicions de la FOOT, on tindrem un esmorzar preparat per a tots els que vingueu.

07/04/2022

Les associacions AER (Associació Espanyola de Retinoblastoma) i AENAR (Associació Espanyola de nens i nenes afectats per Retinoblastoma) s'uneixen per realitzar la II Carrera Solidària Virtual pel Retinoblastoma els dies 6,7 i 8 de maig.

05/04/2022

Una delegació de la FOOT, encapçalada pel degà Joan Gispets, ha visitat la fira Expoóptica, celebrada a Madrid de l’1 al 3 d’abril.

04/04/2022

La FOOT participa al Congrés OPTOM 22, l'esdeveniment científic-professional més important del sector de l'Optometria en l'àmbit nacional i internacional.

31/03/2022

El període per presentar la sol·licitud per accedir a una beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional s’avança i s'haurà de sol·licitar del 30 de març al 12 de maig. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2022-2023 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.

28/03/2022

Conferència: BIOPOLÍMERS (1 d' abril a les 08:00) Lloc: Google meet entrant a la sala MicroTalks persones de la UPC o presencialment des de la sala d'audicions de la FOOT, on tindrem un esmorzar preparat per a tots els que vingueu.