Sou a: Inici / Notícies / Converteix-te en el proper estudiant de l'Any de CooperVision Force!

Converteix-te en el proper estudiant de l'Any de CooperVision Force!

Future Ocular Research Creativity Event (FORCE) és un concurs anual en el camp de les lents de contacte on competeixen els millors estudiants de les Universitats d'Europa, Orient Mitjà i Àfrica per convertir-se en l'Estudiant FORCE de l'Any de CooperVision.
Converteix-te en el proper estudiant de l'Any de CooperVision Force!

El concurs FORCE, Future Ocular Research Creativity Event, és un concurs anual en el camp de les lents de contacte on competeixen els millors estudiants de les Universitats d'Europa, Orient Mitjà i Àfrica per convertir-se en l'Estudiant FORCE de l'Any de CooperVision.

El concurs té com a objectiu inspirar els estudiants perquè s'esforcin per assolir l'excel·lència en els estudis i animar-los a desenvolupar la base de coneixements i de contactes professionals en benefici de les seves futures carreres.

Presenta el teu projecte de recerca sobre lents de contacte en aquesta prestigiosa competició anual per guanyar un premi econòmic, un viatge amb totes les despeses pagades a una conferència internacional d'optometria i el títol d'Estudiant FORCE de l'Any de CooperVision.

A més, la competició FORCE representa una gran experiència en altres aspectes:

• Inspiració, estimulació i expansió dels coneixements professionals al voltant de les lents de contacte
  • Aprenentatge de noves habilitats com a recopilació i presentació de dades
  • Possibilitat de publicar i presentar el teu treball a una revista o congrés nacional o internacional
  • Coneixement de l'exercici de la professió a altres països

Podràs trobar més informació i les bases del concurs als següents enllaços:

Web d' Espanya: https://coopervision.es/force(abrir en una ventana nueva)

Web Internacional: https://coopervision-force.com/(abrir en una ventana nueva)

O contacta per e-mail