Sou a: Inici / Notícies / S'organitza el Light Research Cafè: Junior Explosion!

S'organitza el Light Research Cafè: Junior Explosion!

Amb motiu del Dia Internacional de la Llum 2021, la biblioteca al Campus de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Àrea Jove de la Societat Espanyola d'Òptica (SEDOPTICA) organitza l'esdeveniment per a joves investigadorxs anomenat Light Research Cafè: Junior Explosion!
S'organitza el Light Research Cafè: Junior Explosion!

Com a part de les activitats de l'acte central a nivell nacional del Dia Internacional de la Llum 2021, la biblioteca de Campus de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i l'Àrea Jove de la Societat Espanyola d'Òptica (SEDOPTICA) ha organitzat un esdeveniment per a joves investigadorxs anomenat Light Research Cafè: Junior Explosion !, tindrà lloc en format on-line el dia 13 de maig de 2021 al matí i consistirà en dues activitats:

XERRADES JOVES: Oportunitat per a lxs més joves de presentar aquells treballs relacionats amb la llum, l'òptica o la fotònica, ja siguin de grau, màster o doctorat. La intenció és obrir aquesta activitat a qualsevol àmbit que utilitzi la llum d'alguna manera, com per exemple, l'art. Aquesta activitat consistirà en presentacions de 5 minuts prèviament gravades i serà necessari enviar un resum a area.joven.sedoptica@gmail.com com a molt tard el 6 d'abril de 2021. La plantilla per al resum i les bases de participació es poden descarregar aquÍ.

CAFÈ CIENTÍFIC: Comptarà amb la participació de Meritxell Vilaseca (CD6-UPC), Pablo Loza (ICFO) i Roger Malet (AEInnova SL) que explicaran la seva trajectòria professional dins el món de l'òptica i la fotònica i, sobretot, perquè els i joves assistents puguin fer-los tot tipus de preguntes en un ambient informal i relaxat.

L'assistència a les dues activitats estarà oberta a totes les edats, però amb especial èmfasi en estudiants de grau, màster i doctorat, així com joves doctorxs. Per tal de fer una estimació de l'nombre d'assistents, han d'indicar la seva assistència a través d' aquest formulari. Si algú decideix assistir a l'últim moment sense haver-se registrat, també serà bienvenidx.

Per a més informació, poden visitar la web  o escriure a area.joven.sedoptica@gmail.com.Les persones que estiguin interessades a col·laborar en alguna de les altres activitats que s'organitzen dins de la celebració del Dia Internacional de la Llum a Terrassa, pot escriure a l'correu electrònic indicat just en el paràgraf anterior.

Ens veiem a la xarxa!