23/01/2023

La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) inaugurarà, el 24 de gener, el Centre Universitari de la Visió UPC Diagonal, a Barcelona, especialitzat en lents de contacte i el control de la miopia. El CUV UPC Diagonal oferirà serveis de salut visual a la comunitat universitària i a persones en risc d’exclusió social, formació de grau i postgrau, inclosa la formació permanent de professionals en exercici, i formació a mida per a empreses.

19/01/2023

Un estudi liderat per investigadors de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC demostra que amb tan sols un minut d’estimulació amb llum blava, verda o vermella s'activen diverses àrees cerebrals visuals i no visuals. L'estudi obre noves vies d’investigació per entendre millor l’impacte de l’estimulació lumínica en la funció cerebral i la seva aplicació en el tractament de disfuncions visuals, símptomes de depressió, alteracions dels ritmes circadiaris, migranyes o trastorns de la memòria o l’atenció.

10/01/2023

Congrés Dones, Ciència i Tecnologia WSCITECH23 Enviament de treballs: fins al 13/01/2023

15/12/2022

Janet L. Leasher, professora del College of Optometry de la Nova Southeastern University, als Estats Units, i experta en salut visual al món, rebrà el premi a l’Optometrista de l’Any de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC el 15 de desembre, coincidint amb l’acte de graduació del curs 2021-2022 d’aquest centre. L’acte es retransmetrà en directe a través del canal institucional de la FOOT a YouTube.

13/12/2022

El proper dia 15 de desembre a les 19:00h tindrà lloc l'Acte de Graduació dels alumnes de Grau i Màster de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa. Consulta aquí el programa de l'acte.