10/07/2019

Informació sobre la matrícula d'estudiants de nou accés i d'estudiants de la FOOT

16/05/2019

El Dia Internacional de la Llum celebra mundialment els beneficis de tenir llum. La data, 16 de maig,va ser escollida per l'Organització de Nacions Unides i reconeix anualment els avanços i aportacions de la llum.

08/04/2019

Enguany celebrem la segona edició del Dia Internacional de la Llum que la UNESCO va establir per recordar, un cop l'any, el paper rellevant que la ciència i les tecnologies de la llum tenen en la nostra vida quotidiana i en el món actual. Trobem aplicacions basades en la llum en camps tan diversos com la medicina, les comunicacions, la producció d’energia, la protecció del medi ambient, la indústria, l'agricultura i en molts d'altres.