Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • A psicologia en atenció visual et donem l'oportunitat!

• Alcon en conjunt amb les universitats d'Espanya, i mitjançant la UPC, es complau a convidar els estudiants de Grau i Postgrau en Òptica i Optometria de les diferents universitats d'Espanya, a participar en el I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO.

• Aprèn llengües amb la plataforma virtual Rosetta Stone.

• Som universitats públiques catalanes, institucions que compartim el ferm convenciment que cal defensar el dret a la llibertat d’expressió i a la confrontació d’idees. Amb aquesta premissa, i davant l’excepcional situació política que vivim a Catalunya, volem manifestar a l’opinió pública quina és la nostra posició.

• El dia 10 d’octubre, es commemora, el Dia Mundial de la Salut Visual. L'objectiu és conscienciar a la ciutadania de la importància de les malalties oculars.

• L’acte es va celebrar dijous 10 d’octubre a la FOOT, Dia Mundial de la Visió, per a promoure la necessitat d’atendre la salut visual. Aquesta exposició romandrà al hall de la Facultat d'Òptica i Optometria del 10-16 d'octubre.

• Amb motiu de la Setmana de la Visió, del 8 al 15 d'octubre els suports publicitaris de diferents ciutats espanyoles faran difusió de la campanya de sensibilització social Tinc Baixa Visió - Tingues-ho en compte

• El proper dilluns 7 d'octubre tindrà lloc la inauguració del Màster en Optometria i Teràpia Visual. Aquest Màster està codirigit per l'ACOTV i la UPC. En l'acte comptarem amb l'assitència de la presidenta de l'ACOTV, el Degà de la FOOT així com de represenants de la Fundació Politècnica de Catalunya. L'acte serà a l'auditori Joan Salvadó a les 14.30h

• Les V Jornades Internacionals de la SEEBV se celebraran aquest octubre a Bilbao

• El passat 2 d'octubre, i en el marc de la inauguració del curs acadèmic 2019·2020, la FOOT va lliurar a la professora Joanne Wood el Premi Internacional al Optometrista de l'Any, en la seva edició de 2019