Sou a: Inici / Notícies

Notícies del lloc
  • Es necessiten quatre estudiants de grau o màster per realitzar tasques d'informació a l'estand de la FOOT per al Saló de l'Ensenyament. Termini per fer la sol·licitud: 25 de febrer

• El passat dijous 14 de febrer, a les 19.30 hores, la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va lliurar el títol a 73 graduats en Òptica i Optometria així com a 19 titulats del Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió. L'acte de graduació va ser presidit pel degà de la FOOT, Joan Gispets, i el president del Col·legi Oficial d'Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa. El padrí de la promoció va ser Lyndon Jones, de la University of Waterloo (Canadà), que va rebre el Premi a l'Optometrista de l'Any, 2015. L'escriptor Oriol Quintana va impartir la conferència ‘Filosofia per una vida pitjor’. El grup musical ‘Baétulo Duo’ va ser qui va amenitzar la vetllada.

• Parlem amb el professor Andrés Marrugo, de la Universitat Tecnològica de Bolívar (UTB) a Cartagena de Indias (Colòmbia), que ens visita durant un mes de 2019 i ens ha parlat sobre el "Processament digital d'imatge mèdica oftalmològica: èxits i reptes actuals "en la seva conferència del 31 de gener a la FOOT.

• OPTICA2000, empresa membre del Patronat de la FOOT, posa en marxa un Protocol de Gabinet Optomètric (P.GO)

• El 20 de gener de 2019 a les 11:00 del matí, el barri de Sant Antoni de Barcelona acollirà la Miopmilla, 1a edició de la Milla Mundial dels Miops.

• L'Assemblea General de les Nacions Unides va declarar l'11 de febrer el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, en reconeixement al paper clau que el gènere femení exerceix en la comunitat científica i la tecnologia.

• El passat dilluns 9 de setembre va tenir lloc la sessió d'acollida del curs 2019·20 dirigida al nou estudiantat de grau i màster.