Sou a: Inici / Notícies / Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

El 9 de setembre vam celebrar la 3a. edició de la FOOT Research
Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

Per tercer any consecutiu, dilluns dia 9 de Setembre es va donar inici al curs acadèmic amb l’acte anomenat FOOT RESEARCH.

Els professors de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa, que lideren alguna línia de recerca van exposar els seus projectes, amb la finalitat de que els estudiants del Màster en Optometria i Ciències de la Visió coneguessin de primera ma, les diverses àrees en les que poden desenvolupar el seu Treball Fi de Màster.

FOOT Research 1FOOT Research 4

Va ser molt satisfactori veure l’interès i la il·lusió dels estudiants matriculats en aquest Màster i a l’hora es va constatar la diversitat d’aspectes i la riquesa d’investigacions que van ser presentades.

Ànims doncs a tots els estudiants, gràcies als professors i seguim treballant!

FOOT ResearchFOOT Research 3