04/12/2023

El 30 de novembre es va donar inici a la XI Trobada d'Igualtat de Gènere de la Xarxa Vives a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) on va assistir Francisco J. Burgos com a Responsable d’Igualtat i Vicedegà de Comunicació i Compromís Social de la FOOT.

30/11/2023

El proper dia 14 de desembre a les 19:00h tindrà lloc l'Acte de Graduació dels alumnes de Grau i Màster de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa. Consulta aquí el programa de l'acte.

27/11/2023

Terrassa té el privilegi de tenir l’única facultat on s’estudia òptica i optometria a Catalunya. Tots els òptics de Catalunya han passat per la nostra ciutat, que els haurà deixat empremta en els anys d’universitat: amics, pisos compartits, potser s’han fet castellers o s’han començat a mirar el hockey amb uns altres ulls.