Sou a: Inici / Esdeveniments / Any Brossa: mostra sobre la poesia de Joan Brossa i els jocs òptics

Any Brossa: mostra sobre la poesia de Joan Brossa i els jocs òptics

Quan
13/12/2019 de 18:00 a 20:00
On
Auditori Joan Salvadó (CUV). Passeig vint - i - dos de juliol, 660. Terrassa
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

La UPC s’ha sumat a la commemoració de l’Any Brossa mitjançant tres activitats en diferents seus universitàries.

Una  d'aquestes activitats es realitzarà a la Facultat d’Òptica i Optimetria de Terrassa (FOOT), el dia 13 de desembre a les 18 hores s’organitza un acte i una petita mostra sobre la poesia de Joan Brossa i els jocs òptics. En aquest acte, que es farà a l'Auditori Joan Salvadó (CUV) i que compta amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa, intervindran Genís Cardona(obriu en una finestra nova), professor de la FOOT; Enric Jardí, dissenyador gràfic; Pilar Parcerisas, crítica i historiadora de l’art; Josep Pedrals, poeta, i Manuel Guerrero, comissari de l’Any Joan Brossa, que exercirà de moderador.