Sou a: Inici / Notícies / La UPC commemora l’Any Brossa

La UPC commemora l’Any Brossa

La UPC s’ha sumat a la commemoració de l’Any Brossa amb tres activitats que tindran lloc, respectivament, al Barcelona Supercomputing Center (BSC - CNS), a l’antiga capella de Torre Girona; a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).
La UPC commemora l’Any Brossa

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) formarà part de l’Any Brossa, mitjançant tres activitats en diferents seus universitàries, que s’emmarquen dins el programa cultural UPC Arts.

La primera serà una taula rodona sobre 'La sextina cibernètica', que s’organitza juntament amb el Barcelona Supercomputing Center - Centro nacional de Supercomputacióin (BSC - CNS) el 18 de novembre, a les 18 hores, a la seu del supercomputador Marenostrum, a l’antiga capella de Torre Girona (c. Jordi Girona, 31).

El dia 26, a les 13 hores, l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) acollirà el debat sobre Joan Brossa i l’arquitectura, a la sala de graus del centre (Avinguda Diagonal, 649).

Per últim, a la Facultat d’Òptica i Optimetria de Terrassa (FOOT), el dia 13 de desembre a les 18 hores s’organitza un acte i una petita mostra sobre la poesia de Joan Brossa i els jocs òptics. En aquest acte, que es farà a l'Auditori Joan Salvadó (CUV) i que compta amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa, intervindran Genís Cardona, professor de la FOOT; Enric Jardí, dissenyador gràfic; Pilar Parcerisas, crítica i historiadora de l’art; Josep Pedrals, poeta, i Manuel Guerrero, comissari de l’Any Joan Brossa, que exercirà de moderador.

L’Any Brossa commemora, des del gener passat el centenari del naixement del poeta Joan Brossa.