Sou a: Inici / Notícies / NOVA CONVOCTÒRIA 12 BEQUES

NOVA CONVOCTÒRIA 12 BEQUES

Us informem que s'ha publicat la convocatòria de 12 beques per col·laborar en activitats de promoció dels estudis UPC. Teniu temps fins l'1 de març.

Els estudiants d'aquestes beques participaran en les xerrades informatives de presentació general de la UPC a centres educatius, fires i jornades d'orientació organitzades per diferents institucions, sessions d'informació específiques d'estudiants i dels diferents àmbits de coneixement.

• Aquestes activitats seran en format virtual, a través de la plataforma Google Meet, o d'altres plataformes similars. En el cas que la situació sanitària ho permeti, també es preveu la realització d'alguna presentació amb assistència presencial a les instal·lacions de la Universitat, no oberta al públic i retransmesa per internet.
  • La beca és de 5 h setmanals i l'import a cobrar serà de 122,83€ bruts
  • L'horari en què es realitzaran les activitats serà preferentment al matí i, ocasionalment alguna tarda, segons l'organització i demanda d'activitats. Es preveu que l'inici de la beca sigui a mitjans de març i tindrà una durada de 3 mesos.

Enviament sol·licituds:
Les sol·licituds es podran realitzar fins el proper dilluns 1 de marçvia el formulari que trobareu a al següent enllaç.

La convocatòria és la 5396.