Sou a: Inici / Notícies / 2 noves beques d'aprenentatge

2 noves beques d'aprenentatge

La Facultat ha publicat 2 noves beques per acompanyament a l'estudiantat de l'assignatura de "Procediments Clínics en Optometria" en el seu aprenentatge de les tècniques d'exploració visual vinculades a les sessions de portes obertes de laboratori.

La Facultat ha publicat 2 beques de 5 hores (del 13/09/21 fins el 21/01/22) per acompanyament a l'estudiantat de l'assignatura de "Procediments Clínics en Optometria" en el seu aprenentatge de les tècniques d'exploració visual vinculades a les sessions de portes obertes de laboratori.

Es demana, preferentment,  estudiants del Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV) o, en el seu defecte, estudiant de 4rt curs del Grau en Òptica i Optometria. També cal haver cursat l'assignatura de Disfuncions de la Visió Binocular.

Us podeu apuntar fins el dia 19 de juliol i el codi de la beca és el 6040-Òptica i Optometria  (Clica aquí).