Sou a: Inici / Notícies / 2650 persones participen a la jornada conjunta de portes obertes de la UPC, el 14 de febrer

Diverses escoles i facultats de la UPC obren les seves portes el 14 de febrer, en sessions presencials de matí i de tarda, per informar i orientar sobre els estudis que imparteixen i mostrar les instal·lacions als futurs i les futures estudiants. Prop de 2.650 persones estan inscrites a la jornada.

Cada any, més de 50.000 estudiants s'enfronten a la tria dels estudis universitaris a Catalunya, una decisió important que condiciona el futur professional i que no està exempta d’interrogants.

Amb un índex d'inserció laboral global del 95 %, els graus universitaris de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) són dels més demandats. De fet, el 2023 ha estat la tercera universitat pública a Catalunya en nombre d’assignacions, ja que més de 7.000 estudiants han sol·licitat plaça en primera preferència per estudiar un algun dels graus la UPC imparteix durant aquest curs acadèmic 2023-2024.

Per tal d'orientar els futurs i les futures estudiants universitaris en la tria dels estudis i de mostrar instal·lacions i laboratoris, els diversos centres docents de la UPC organitzen una nova jornada de portes obertes conjunta presencial dimecres 14 de febrer. Unes sessions que ajuden a resoldre dubtes i en les quals s'informa de les sortides professionals, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses i de diversos vessants de la vida universitària.

Per assistir a les portes obertes cal inscriure’s en línia a través del web www.upc.edu/jpo, en què es poden seleccionar les sessions (matí o tarda) a les quals es vol assistir clicant a cada grau universitari. Un total de 2.643 persones s'han inscrit a aquesta jornada.

El 20 d’abril tindrà lloc una altra jornada de portes obertes conjunta dels centres docents de la UPC, que se suma a la resta de sessions que es programen al llarg del curs, tant de manera presencial com virtual.