Sou a: Inici / Notícies / Notícies

Shamir Optical patrocina el programa Mirades Solidàries
L’acció s’emmarca en la política de RSC de l’empresa de lents oftàlmiques
Entrevista a Núria Tomás, directora del CUV, al programa de ràdio "El Submarí"
Núria Tomás, directora del CUV, ha intervingut en el programa de ràdio "El Submarí" de la Ràdio Municipal de Terrassa on ha parlat del projecte Mirades Solidàries
Un començament de curs prometedor
Article de la degana de la Facultat d'Òptica i Optometria, Aurora Torrens i Gómez, publicat al diari de Terrassa.
Investigadors del DOO descobreixen que l'estimulació de llum monocromàtica activa diverses àrees cerebrals
L’estudi, coordinat pel professor de la FOOT Marc Argilés, s’ha publicat a la prestigiosa revista Nature
Elisabet Pérez nomenada Senior Member per la societat OPTICA
Elisabet Pérez Cabré, membre de SEDOPTICA i professora de la Universitat Politècnica de Catalunya, ha estat distinguida Senior Member per la societat OPTICA
El professor Joan Pérez imparteix una conferència al Congrés Internacional de Miopia de Rotterdam
Les professores Laura Guisasola i Núria Vila participen al Congrés Internacional de Miopia de Rotterdam
El projecte CISViT, liderat per les professores Laura Guisasola i Núria Vila, ha presentat al Congrés Internacional de Miopia de Rotterdam, el pòster: PARENTAL SOCIOECONOMIC STATUS, HIGH COMPLEXITY SCHOOLS AND MYOPIA
Arrenquen els seminaris del Departament d' Òptica i Optomeria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa
El Departament d'Òptica i Optometria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa, organitza un seguit de seminaris que es duran a terme durant el curs 2022-2023.
En marxa la 3a edició de l’Afflelou Challenge
El termini d’inscripció tanca el 12 d’octubre
La Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa organitza diverses activitats per celebrar el Dia mundial de la visió
El dijous 13 d’octubre estudiants i professorat de la FOOT varen revisar la salut visual de la població a la plaça Vella de la ciutat
Convocades tres Beques d' aprenentatge pel Curs 2022-2023
Es convoquen tres beques d' aprenentatge per a la realització de tasques de suport al projecte Mirades Solidàries
3ª Jornada sobre Controvèrsies en Optometria – ponent Lluís Pérez Mañá
El proper divendres 23 de setembre per streaming
Campanya d'adaptació gratuïta de lents de contacte
Adaptació GRATUITA de lents de contacte a les nostres clíniques (CUV). Estàs interessat en fer servir lents de contacte? Vols fer servir lentilles per fer activitat esportiva o a l'aire lliure? Saps d'algun amic o familiar, que hi pugui estar interessat? Diga'ls-hi!
Campanya d'adaptació gratuïta de lents de contacte
Convocatòria Beques de recerca 2022
Es poden presentar treballs fins al dia 7 d'octubre.
La Vanguardia es fa ressò de la tesi doctoral de la professora Marta Lupón
En motiu del Dia Mundial de l'Alfabetització, La Vanguardia i altres mitjans digitals s'han fet ressò dels resultats de la tesi doctoral defensada recentment per la professora Marta Lupón Bas
Programa d'ajuts Talent Help 2022-23
La data límit de sol·licitud és el dia 12 de setembre de 2022.
Calendari activitats Inici del Curs 2022-23
Consulta al vídeo el calendari d'activitats d'Inici del Curs 2022-23.
Jornada FOOT Research: "La recerca de la Facultat a l'Aparador"
La Jornada FOOT Research tindrà lloc el dia 9 de setembre, a les 11h, a l' auditori Joan Salvadó de la Facultat d'Òptica i Optometria.
Jornada FOOT Research: "La recerca de la Facultat a l'Aparador"
La Jornada FOOT Research tindrà lloc el dia 7 de febrer, a les 11h, a l' auditori Joan Salvadó de la Facultat d'Òptica i Optometria.
Beques Col·laboració 2022/23
Beques per a estudiants d'últim curs de grau i primer de màster que vulguin iniciar-se en tasques de recerca en un departament universitari
Vols matricular-te?
Et facilitem tota la informació per al teu procés de matriculació.
Nova beca d'aprenentatge
Nova beca d'aprenentatge de suport al CCD-FOOT. Podeu sol·licitar-la fins al dia 10/10
Campanya "Els peixos no necessiten lents de contacte" Òptics x mÓn
Vídeo de la campanya "Els peixos no necessiten lents de contacte" posada en marxa per Òptics x mÓn (OxO), de la mà de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa i el Col·legi Oficial d'Òptics Optometristes de Catalunya (COOOC).
Dia internacional de l'orgull per l'alliberament del col·lectiu LGTBIQ+
La FOOT amb el Dia per a l' alliberament LGBTIQ+ Per la defensa dels drets i la lluita contra les discriminacions i les agressions per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere.
Manel Larrosa Expósito defensa el seu Pla de Recerca de la Tesi Doctoral
El proper dia 28 de juny de 2022, el doctorand Manel Larrosa Expósito defensarà el Pla de Recerca de la Tesi Doctoral que està realitzant en el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica.
El CD6 i la FOOT organitzen el 13è Congrés Nacional del Color, del 29 de juny a l’1 de juliol
El Congrés Nacional del Color reunirà experts internacionals de diferents disciplines, que donaran a conèixer els últims avanços en l’estudi del color en camps com la recerca científica, la salut, l’educació, l’arquitectura, l’alimentació o la indústria, entre altres. El congrés, que es durà a terme en línia, és una iniciativa del Comitè del Color de la Societat Espanyola d’Òptica, organitzada enguany pel Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes (CD6) i la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC.
Taller de Fotografia amb alumnes de l'escola El Vallès
Visita Institucional de la Fundación Areandina, partner de Colombia, a la Facultat
Avui dilluns 13, a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, compten amb la visita institucional d'un partner de Colombia, Fundación Areandina, de qui hem rebut 2 estudiants de mobilitat aquest quadrimestre.
El projecte CISViT guanya la primera edició de les beques de recerca del COOOC
La Cohort Infantil de Salut Visual de Terrassa continua sumant reconeixements