Sou a: Inici / Notícies / Programa d'ajuts Talent Help 2022-23

Programa d'ajuts Talent Help 2022-23

La data límit de sol·licitud és el dia 12 de setembre de 2022.
Programa d'ajuts Talent Help 2022-23

Què són els ajuts Talent Help?

El programa d'ajuts Talent Help 2022-23, un programa destinat a fomentar el talent i la innovació de les persones mitjançant la formació, i es dirigeix a graduats universitaris de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb expedient acadèmic igual o superior a 7 sobre 10.

Aquests ajusts s'adrecen a persones recentment titulades, per tant, és obligatori que la finalització dels estudis de grau hagi conclòs els darrers 5 anys.

Amb aquesta iniciativa, ens comprometem amb els professionals que necessiten suport per impulsar la seva carrera. L'objectiu és ajudar-los a fer créixer el seu talent a través de programes que, gràcies a la seva adequació a les demandes del mercat, incideixen directament en millorar la seva projecció professional.

Els ajuts Talent Help cobriran un 40% de l'import de matrícula dels màsters de la UPC School.

Qui pot sol·licitar aquest ajut?

Aquelles persones que compleixin aquests dos requisits:

• Tenir un expedient acadèmic de grau de la UPC amb una nota mitjana ponderada igual o superior a 7 sobre 10. La finalització de totes les assignatures que componen el pla d'estudis corresponent s'haurà d'haver conclòs els darrers 5 anys a partir del moment de la present convocatòria. És a dir, no podrà ser anterior al curs acadèmic 2016-17.
  • Estar admès al màster pel qual se sol·licita l'ajut (han d'haver rebut la carta d'admissió).

Quan es pot sol·licitar?

La data límit de sol·licitud és el dia 12 de setembre de 2022.