Sou a: Inici / Notícies / Arrenquen els seminaris del Departament d' Òptica i Optomeria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa

El Departament d'Òptica i Optometria de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa, organitza un seguit de seminaris que es duran a terme durant el curs 2022-2023.
El primer seminari organitzat per  el Departament d' Òptica i Optometria (DOO)  tindrà lloc el proper dia 5 d'octubre. Aquesta primera sessió anirà a càrrec de la Professora Flors Viñuela qui impartirà la ponència "Motilitat ocular i eye-tracking: de la recerca a l'aplicació clínica."

En ella explica les tècniques freqüentment utilitzades per avaluar la motilitat ocular en la pràctica optomètrica són altament subjectives, poc controlades i relativament imprecises. No obstant això, la millora de la tecnologia eye-tracking en els últims anys està fent cada dia més factible una avaluació quantitativa i precisa dels moviments oculars.

En aquest seminari, es parlarà sobre l’ús de la tecnologia eye-tracking per avaluar i caracteritzar els moviments oculars tant des d’un punt de vista de recerca com d’aplicació clínica. Durant el seminari es presentaran estudis de recerca i casos clínics que ens permetran entendre millor la relació entre la motilitat ocular, el desenvolupament i l'aprenentatge.

Podeu seguir la ponència el proper dia 5 d'octubre de 12.00 a 14.00  a Auditori Joan Salvadó (CUV) o bé  mitjançant l'enllaç sala virtual