Sou a: Inici / Notícies / ALUMNES DE LA FOOT PARTICIPEN A LA MOBILE WEEK CATALUNYA

ALUMNES DE LA FOOT PARTICIPEN A LA MOBILE WEEK CATALUNYA

El passat dia 27 en motiu de la Mobile Week Catalunya, alguns alumnes de la FOOT participen en l'activitat "Diàlegs al carrer" un seguit d'entrevistes a l'alumnat sobre el futur de la cultura de l'entreteniment i els mitjans audiovisuals.
ALUMNES DE LA FOOT PARTICIPEN A LA MOBILE WEEK CATALUNYA

Terrassa ha esdevingut novament seu de la Mobile Week Catalunya. La ciutat va acullir un seguit d'activitats organitzades per l'Ajuntament a través dels Serveis d'Innovació i Universitats amb l'objectiu d'apropar la tecnologia a la ciutadania i crear espais de debat i reflexió que ajudin a desenvolupar un esperit crític sobre l'impacte de la tecnologia en la societat.

En aquesta edició, les propostes van girar a l'entorn de temàtiques com la prevenció del ciberbulliyng, la digitalització, el foment de les STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) o el futur de la cultura de l'entreteniment.

Podeu veure la participació dels nostre alumnes en aquest video:

Accés a la notícia complerta