Sou a: Inici / Notícies / Arriba el Recircula Challenge 2020!

Arriba el Recircula Challenge 2020!

La competició que proposa formar equips per trobar solucions creatives i sostenibles al voltant de la transformació d'un recurs. Aprendre, divertir-se, treballar (molt!) i guanyar fins a 3.000€! T'ho perdràs?
Arriba el Recircula Challenge 2020!

RECIRCULA CHALLENGE 2020

El Recircula Challenge es configura com una de les activitats principals i amb periodicitat anual que forma part del Hub-Recircula, impulsat per la Universitat Politècnica de Catalunya i l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) amb seu al Campus Diagonal-Besòs.

La competició proposa a l'estudiantat la participació, mitjançant grups col·laboratius i interuniversitaris, en la cerca de solucions creatives i sostenibles al voltant de la transformació d'un recurs concret, el qual es desvetllarà anualment durant el darrer trimestre de l'any i que en la primera edició va girar al voltant dels plàstics.

L'estudiantat no està sol en aquest camÍ: comptarà amb el suport de professorat mentor i el suport d'empreses i rebrà formació en comunicació, innovació i emprenedoria.

Aquest és el repte 2020!

Pots descobrir com formar un equip i/o consultar les bases del Recircula Challenge 2020 en el web de la competició.(obriu en una finestra nova)

Comparteix amb els teus amics i amigues d'altres universitats!!! Ens trobaran a twitter i instagram amb l'etiqueta #RecirculaChallenge

Propera sessió informativa: dimecres 11 de desembre a Terrassa a l'ESEIAAT!