Sou a: Inici / Notícies / Atorgament de beques de recerca de l’Ajuntament de Terrassa a 2 estudiants FOOT

Atorgament de beques de recerca de l’Ajuntament de Terrassa a 2 estudiants FOOT

El passat 3 de novembre, el tribunal de beques de recerca per a estudiants universitaris 2020 (Ajuntament Terrassa), convocatòria de Terrassa Universitària TU, va atorgar les esmentades beques de recerca 2020, en la que 2 estudiants de la FOOT van ser els agraciats.
Atorgament de beques de recerca de l’Ajuntament de Terrassa a 2 estudiants FOOT

L'acte de lliurament de beques de recerca per a estudiants universitaris, que atorga l'ajuntament de Terrassa, convocatòria de Terrassa Universitaria TU, es va realitzar de forma virtual el passat dia 3 de novembre, i dos estudiants de la FOOT van ser els agraciats.

• "Estudi de l'efecte de la potència de la lent i temps d'aplicació en la relaxació de l'acomodació durant el fogging" de l'estudiant de GOO Joan Goset Maldonado, TFG dirigit per Mikel Aldaba i Carlos E. García.
  • "Nuevo test diagnóstico del Alzheimer basado en el registro de movimientos oculares" de Maialen Aldape Beitia, TFM dirigit per Mikel Aldaba.

Aquesta és la desena convocatòria d'uns ajuts que volen fomentar estudis inèdits que aportin dades noves i aprofundeixin en l'anàlisi de la realitat del territori. Aquest any, la partida de beques ha estat dotada amb 10.500 euros. Els projectes premiats apropen la ciència i la innovació a la població en general i estimulen la participació de l'estudiantat en el món de la recerca.

Aquí podeu trobar la notícia publicada al diari de Terrassa digital.