Sou a: Inici / Notícies / Aurora Torrents reconeguda com a personatge de Terrassa 2023 pel Diari de Terrassa

La degana de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa, Aurora Torrents, ha estat reconeguda com a personatge de Terrassa 2023 per part del Diari de Terrassa. Amb aquest gest el Diari de Terrassa vol reconèixer la contribució de 24 persones que han contribuit a millorar la ciutat, a consolidar el seu prestigi i enfortir l’orgull de pertinença.
Aurora Torrents, Degana de la Facultat d' òptica i optometria de Terrassa -UPC

Aurora Torrents és molt més que la degana de la FOOT. Professora titular de la facultat de la UPC, destaca com a investigadora, i ha centrat la seva activitat de recerca en els camps de la psicologia, la qualitat òptica i la visió, especialment la del color i la baixa visió, així com en salut visual dels conductors. Un dels seus objectius com a degana és projectar científicament la FOOT i assolir que sigui la primera escola d’Estat en aconseguir el diploma europeu en optometria que atorga el Consell Europeu d’Optometria i Òptica (ECOO).

Podeu accedir a tota la notícia del Diari de Terrassa fent click en aquest enllaç