Sessió informativa dirigida als alumnes que faran pràctiques al CUV el quadrimestre de primavera 17·18

Sessió informativa sobre el funcionament del CUV a càrrec de Coni Varon, coordinadora d'OCC i Quique Gonzalez, coordinador de l'area clínica del CUV. Dia: el dimecres 7 de febrer.

Activitat: Sessió informativa sobre el funcionament del CUV

Ponents: Coni Varon, coordinadora d'OCC i Quique Gonzalez, coordinador de l'area clínica del CUV

Dia: el dimecres 7 de febrer

Hora: 11:00h

Lloc: auditori Joan Salvadó

Dirigida a: alumnes que faran pràctiques al CUV el quadrimestre de primavera 17·18

Programa

11:00 - Informació rellevant de l'assignatura OCC (assistència OBLIGATÒRIA per a tots els alumnes d'OCC).
12:00 -  Funcionament del CUV (assistència OBLIGATÒRIA per a tots els alumnes que vinguin a fer alguna activitat al CUV: OCC, Casos clinics, Contactologia aplicada, etc).

Es tractaran temes docents i d'avaluació d'OCC i d'altres com:

• Llei de protecció de dades,
  • Funcionament del taller, dispensing i sala proves complementàries,
  • Gestió de pacients,
  • Altres informacions d'interès per un bon funcionament del CUV.