Sessió informativa dirigida als alumnes que faran pràctiques al CUV el quadrimestre de tardor 18·19

Sessió informativa sobre el funcionament del CUV a càrrec de Coni Varon, coordinadora d'OCC i Quique Gonzalez, coordinador de l'area clínica del CUV. Dia: el dimecres 12 de setembre a les 11h.

Activitat: Sessió informativa sobre el funcionament del CUV

Ponents: Coni Varon, coordinadora d'OCC i Quique Gonzalez, coordinador de l'area clínica del CUV

Dia: el dimecres 12 de setembre

Hora: 11:00h

Lloc: auditori Joan Salvadó

Dirigida a: alumnes que faran pràctiques al CUV el quadrimestre de tardor 18·19

Programa

11:00 - Informació rellevant de l'assignatura OCC (assistència OBLIGATÒRIA per a tots els alumnes d'OCC).
12:00 -  Funcionament del CUV (assistència OBLIGATÒRIA per a tots els alumnes que vinguin a fer alguna activitat al CUV: OCC, Casos clinics, Contactologia aplicada, etc).

13:00- Funcionament del programa Openvisió.

Es tractaran temes docents i d'avaluació d'OCC i d'altres com:

• Llei de protecció de dades,
  • Funcionament del taller, dispensing i sala proves complementàries,
  • Gestió de pacients,
  • Altres informacions d'interès per un bon funcionament del CUV.