Sou a: Inici / Notícies / Beca Concurs Explorer impulsada pel Programa Emprèn UPC

Beca Concurs Explorer impulsada pel Programa Emprèn UPC

El Programa Emprèn UPC ha estat seleccionat per impulsar el concurs Explorer que cerca joves d'entre 18 i 31 anys que vulguin rebre una formació gratuita, i d'alt nivell, en l'àmbit de l'emprenedoria durant 12 setmanes per tal de trobar solucions als objectius de desenvolupament sostenible 2030.
Beca Concurs Explorer impulsada pel Programa Emprèn UPC

1. El termini d'inscripció acaba l'11 de desembre.
  2. Període formatiu (online): 25 de Gener al 25 d'abril amb experts d'alt nivell de categoria internacional.
  3. Cost: gratuït per alumnes/alumni de la UPC.

Es tracte d'un programa de prestigi que permet l'estudiant obtenir coneixements i habilitats emprenedores de gran valor curricular que, a més,  li permetrà transformar una idea en un projecte emprenedor amb potencial per esdevenir en un projecte empresarial.

• Treballaràs sobre la teva idea durant 12 setmanes per transformar-la en una solució que contribueixi a assolir els ODS 2030
  • Si vols participar per adquirir coneixements d'emprenedoria i millorar el teu currículum però et falten idees, pots trobar-ne i generar-ne en als tallers ODS UPC
  • La formació serà del 25 de gener al 25 d'abril, online i amb experts de categoria internacional. Podràs fer networking amb participants d'altres països.
  • Explorer està dissenyat perquè et converteixis en part activa del canvi a través de la posada en marxa de projectes econòmicament sostenibles en diferents indústries, sectors i tipologies d'organitzacions.
  • Els projectes guanyadors podran viatjar a Lisboa per seguir formant-se i conèixer de primera mà la Innovació a través de l'EXPLORER TRIP
  • Explorer és un programa que anima a les persones amb discapacitat a participar. Participar en aquest programa gratuït promogut pel Banco Santander és una oportunitat per formar-te i adquirir habilitats emprenedores que t'ajudaran a millorar la teva ocupabilitat a través d'una formació pràctica i basada en dinàmiques d'aprenentatge social.
Pots participar sol/a o en equip. Converteix-te en explorer en 3 passos:

1. Registra't a SantanderX seleccionant la UPC com Universitat on desenvoluparàs el teu projecte.
2. Presenta la teva idea / solució
3. T'enviarem un email si has estat seleccionat.
Si tens preguntes, pots resoldre-les  aquí  i/o enviar un email a empren@upc.edu