Sou a: Inici / Notícies / Campanya d'adaptació gratuïta de lents de contacte

Campanya d'adaptació gratuïta de lents de contacte

Adaptació GRATUITA de lents de contacte a les nostres clíniques (CUV). Estàs interessat en fer servir lents de contacte? Vols fer servir lentilles per fer activitat esportiva o a l'aire lliure? Saps d'algun amic o familiar, que hi pugui estar interessat? Diga'ls-hi!
Campanya d'adaptació gratuïta de lents de contacte

El CUV és la clínica optomètrica de la Facultat d’Òptica i Optometria de la UPC, on els nostres estudiants fan pràctiques amb pacients supervisats per professors en un marc docent d’aprenentatge-serveis (ApS).  Amb aquest model, cada any s’atenen  3500 pacients i hi participen uns 300 estudiants de grau i master.  S’atenen diverses especialitats optomètriques, entre elles la contactologia. És per això que  contínuament necessitem una base de pacients per adaptar lents de contacte en totes les franges d’edat i tot tipus de necessitats ( lents de contacte d’us diari o d’us esporàdic, lents de contacte especifiques per la practica d’esport, lents de contactes multifocals , etc).

L’adaptació és gratuïta i inclou un estudi de les necessitats del pacient i de les lents que s’adapten al cas,  l’adaptació, i finalment s’ofereix al pacient un pack de lents per un cert període de temps.