Cap de setmana al congrés de la British Contact Lens Association (BCLA)

03/06/2019

Quatre estudiants de la FOOT han assistit al congrés de la British Contact Lens Association (BCLA), celebrat a Manchester, Regne Unit

Aquest passat cap de setmana, quatre estudiants de la FOOT han assistit al congrés de la British Contact Lens Association (BCLA), celebrat a Manchester, Regne Unit. L'Anna, Carla, Marc i Raquel foren seleccionats pel seu expedient acadèmic i reberen una beca per cobrir les despeses de viatge, allotjament i inscripció al congrés. L'import d'aquesta beca procedeix del Premi a l'Optometrista de l'Any.

El primer premiat, l'any 2015, el professor Lyndon Jones de la University of Waterloo (Canadà) va proposar destinar part del premi per una beca pels nostres millors estudiants. Durant l'estada a la BCLA, els estudiants, acompanyats pel degà Joan Gispets, han tingut l'oportunitat de saludar als professors Lyndon Jones i James Wolffsohn (Premi Optometrista de l'Any 2017). El congrés de la BCLA es celebra cada dos anys, pel que els estudiants que hi assisteixen són de 3er i 4art curs i la beca correspon als premis de 2015 i 2016.

Lyndon Jones (Premi Optometrista de l'Any 2015) i estudiants de la FOOT