Sou a: Inici / Notícies / Celebració del Dia Internacional de la Llum

Celebració del Dia Internacional de la Llum

Enguany celebrem la segona edició del Dia Internacional de la Llum que la UNESCO va establir per recordar, un cop l'any, el paper rellevant que la ciència i les tecnologies de la llum tenen en la nostra vida quotidiana i en el món actual. Trobem aplicacions basades en la llum en camps tan diversos com la medicina, les comunicacions, la producció d’energia, la protecció del medi ambient, la indústria, l'agricultura i en molts d'altres.
Celebració del Dia Internacional de la Llum

El Dia Internacional de la Llum es celebra el 16 de maig de cada any, en commemoració de la primera emissió de llum làser el 16 de maig de 1960, obtinguda pel físic i enginyer americà Theodore Maiman amb un làser de rubí.

La Facultat d'Òptica i Optometria realitzarà properament la següent activitat emmarcada en aquesta celebració:

• Xerrada i taller: "La Luz, el Ojo y la Visión"

A càrrec de: les professores María Sagrario Millán i Elisabet Pérez.

Al taller d'experiments d'òptica, col·laboraren diversos estudiants de Grau (Jesse James Arteaga, Ginger Catherin Candelario, Iris Costa, Carolina Espinoza, Manel Fernández, Anna García, Joan Goset, Amr Laarmiri, Gabriel Dennis Tiangco), de Màster (Pol Falgueras, Marina Sabater, Amal Zaytouni) i de Doctorat (Hernando Altamar, Juan Antonio Azor, Natalia Ramírez) de la FOOT i de la Universidad Tecnológica de Bolívar (UTB) de Colòmbia

Data: 24/04/2019

Hora: 9:30 - 13:30h

Lloc: aules 2.2 i 3.1 de la FOOT

Adreçat a: alumnat de Batxillerat del C.E. Joan XXIII (Barcelona), IES L’Estatut (Rubí) i a la comunitat universitària.

La xerrada es realitzarà en els següents horaris:

Grup 1:   9:30 a 11:15h

Grup 2: 12:00 a 13:30h

Us mostrem un resum en imatges de les activitats que es van fer en la primera edició del 2018.

Collage Dia Internacional de la Llum