Sou a: Inici / Notícies / Convocatòria del Premi INDO - UPC de recerca jove en òptica i optometria

Convocatòria del Premi INDO - UPC de recerca jove en òptica i optometria

El termini per presentar candidatures al premi finalitza el 16 de setembre de 2022
Convocatòria del Premi INDO - UPC de recerca jove en òptica i optometria

L'objectiu de la convocatòria, dotada amb un primer premi de 600€ i un accèssit de 300€, és promoure la investigació científica de l’estudiantat de la FOOT en els camps de l’optometria i l’oftalmologia, com una palanca de canvi per potenciar la innovació en l'àrea de l'òptica aplicada, a través de l’esperit emprenedor i la transferència de tecnologia.

Poden participar en el Premi estudiants del Màster en Optometria i Ciències de la Visió de la FOOT que presentin un Treball Final de Màster (TFM) dins de les disciplines de l'òptica optomètrica i l'oftalmologia al llarg de l'any del curs 2021-2022. Per presentar la candidatura al Premi, cal enviar un correu electrònic abans del 16 de setembre de 2022 a secretaria.deganat.foot@upc.edu, indicant el nom i cognoms de l’estudiant i de la professora o professor que dirigeix el TFM, així com el títol del treball.

El premi Premi INDO – UPC de recerca jove en òptica i optometria pretén estimular l’estudi i desenvolupament d’aplicacions innovadores centrades en la salut visual sota les premisses de desenvolupament científic i aplicabilitat industrial. Els camps d’interès són els següents:

- Salut visual

- Òptica oftàlmica

- Oftalmologia

- Òptica pediàtrica

- Baixa Visió

- Instrumentació

El jurat, integrat per professorat de la FOOT i experts d’INDO, valorarà l'originalitat, l'evidència científica, així com els projectes que contemplin una millora en la sostenibilitat seguint els principis marcats pels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), promoguts per Nacions Unides.

Per accedir a les bases del Premi INDO – UPC de recerca jove en òptica i optometria fes clic en aquest enllaç.

INDO és membre del Patronat de la FOOT, un òrgan consultiu i de participació que integra alguns dels principals actors del món de l'òptica oftàlmica i la salut visual, amb l’objectiu de treballar per contribuir al desenvolupament professional i el reconeixement social dels òptics optometristes i del sector.