Sou a: Inici / Notícies / CooperVision organitza l´Esdeveniment: Virtual Perspectives 2021

CooperVision organitza l´Esdeveniment: Virtual Perspectives 2021

CooperVision ha convocat un esdeveniment de formació en lents de contacte: El CooperVision Virtual Perspectives 2021.
CooperVision organitza l´Esdeveniment: Virtual Perspectives 2021

El CooperVision Virtual Perspectives 2021 és una jornada d'aprenentatge i formació sobre Contactologia en la qual hi participen com a ponents famosos experts de renom mundial, entre ells es troben: Nathan Efron, Phil Morgan o Lyndon Jones.

El CooperVision Virtual Perspectives 2021 tindrà lloc el proper 18 d'abril. Es una Jornada online i la inscripció és gratuïta. Es tracta d'una oportunitat única d'escoltar a professionals internacionals d'alt nivell en temes de gran actualitat com: el control de la miopia, lents de contacte multifocals, lents de contacte diàries etc ...

L' esdeveniment serà retransmès en anglès i traduït simultàniament a 12 idiomes

A continuació trobareu el link per fer la inscripció: www.Coopervision.es/VirtualCongress

Si ets estudiant cal que ho indiquis en el formulari. En aquest cas no cal introduir un codi de client.