Sou a: Inici / Notícies / La UPC instal·la infladors i punts d'autoreparació per a bicicletes

La UPC instal·la infladors i punts d'autoreparació per a bicicletes

Un total de 12 infladors i 3 punts d'autoreparació s'instal·len als campus de la UPC per millorar l'experiència del usuaris que accedeixen a la universitat amb bicicleta.

Aquest nou equipament es pot trobar als campus Baix Llobregat, Diagonal Besòs, Diagonal Nord, Diagonal Sud, Manresa, Terrassa i Vilanova i la Geltrú.

En el cas del campus de Sant Cugat del Vallès, l'inflador s'instal·larà en els propers mesos, un cop la ubicació dels aparcaments de bicicleta sigui definitiva. Al campus Diagonal Sud, cada escola disposa del seu propi inflador: ETSEIB, ETSAB, EPSEB i FME.

Els dos ítems (inflador i punt d'autoreparació) s'ubiquen a l'exterior dels edificis, i es troben a les proximitats dels aparcaments de bicicletes existents. Ambdós són de lliure accés per tota la comunitat universitària.

Aquesta actuació s'ha posat en marxa des del programa UPC Sostenible, que vol promoure la mobilitat sostenible dins de la comunitat universitària, i en particular incentivar l'ús de la bicicleta com a mode de transport sostenible i saludable. El nou servei vindrà acompanyat d'altres actuacions entorn la bicicleta i d'activitats de divulgació durant els anys 2024 i 2025.

D'ara endavant, es poden consultar en un mapa les ubicacions de tots els aparcaments de bicicleta i patinet a tots els campus, així com localitzar els infladors per a bicicletes i els punts d'autoreparació.

Consulta tota la informació: A la UPC, cuidem la teva BICI

Equipaments a disposició de la comunitat universitària de forma gratuïta i de lliure accés.

Entre tots i totes fem-ne un ús responsable

On puc trobar els infladors i punts d'autoreparació? Consulta els emplaçaments en aquest mapa: