Sou a: Inici / Notícies / Defensa Tesi Doctoral Ana Rodríguez Aramendia

Defensa Tesi Doctoral Ana Rodríguez Aramendia

Defensa Tesi Doctoral Ana Rodríguez Aramendia

Lectura Tesi Doctoral de l'Ana Rodríguez Aramendia: "Development and Clinical applications of a whole-anterior segment and retinal SS-OCT” amb Menció Internacional, divendres 24 de març a les 10.30h  a l' Auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió.

Dirigida pel Dr. Jaume Pujol Ramo i el Dr. José Luis Güell Villanueva en el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica.

Resum tesi:

La tomografia de coherència òptica (OCT) és una tècnica d'imatge que permet obtenir reconstruccions dels teixits oculars amb una gran resolució en una forma no invasiva. Els instruments basats en aquesta tècnica han esdevingut un mètode estàndard en la pràctica oftalmològica d'avui dia. Tot i això, aquests instruments estan o bé especialitzats en imatge del segment anterior o de la retina. En aquesta tesi hem desenvolupat un instrument OCT que permet fer imatge de l'ull complet. A més, n'hem validat el funcionament en un estudi clínic incloent 90 pacients.

Tribunal:

President:  Dr. Pedro Maria Prieto Corrales.   Professor titular de la Facultat d'Òptica i Optometria de la Universitat de Múrcia

Secretaria:  Dra. Meritxell Vilaseca Ricart. Catedràtica d'Universitat Contractada de la Facultat d'Òptica i Optometria de la UPC

Vocal: Dra. Christina Schwarz.  Líder del Grup de Recerca de l'Institute for Ophthalmic Research de la University of Tübingen (Germany)