Sou a: Inici / Notícies / Descobreix les Oportunitats Úniques de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa a les Properes Fires Educatives per Catalunya!

Una oportunitat excepcional per a futurs alumnes interessats en una carrera prometedora i innovadora.

La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa s'uneix amb entusiasme a les pròximes Fires Educatives per presentar les seves emocionants oportunitats acadèmiques. Amb una reputació destacada i una excel·lent oferta educativa, la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa encoratja als futurs alumnes a descobrir el món apassionant de la visió i la salut ocular

Els visitants podran trobar la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa als següents esdeveniments:

1. TERRASSA TRIA FUTUR (TERRASSA)

• Dates: 6 i 7 de març de 2024
  • Horari: De 9h a 13.30h i de 15h a 19h
  • Lloc: Recinte Firal de Terrassa

2. ESPAI DE L'ESTUDIANT (VALLS)

• Dates: 6 i 7 de març de 2024
  • Horari:
    • Dimecres 6 i dijous 7: de 9 a 14h i de 15.30 a 17h, visites concertades per a centres educatius.
    • Dimecres i dijous: de 15.30 a 19h, entrada lliure i gratuïta.
  • Lloc: Sala Kursaal

3. EXPOJOVE (GIRONA)

• Dates: Del 20 al 22 de març de 2024
  • Horari: De 9 a 14h i de 16 a 18:30 h Excepte divendres 22: de 9 a 14h
  • Lloc: Fira de Girona (Palau de Fires)

4. FIRA DE L'ESTUDIANTAT (MANRESA)

• Dates: Del 19 al 22 de març de 2024
  • Horari: De 9.00 a 14.00h de dimarts a divendres i de 16.00 a 19.00h el dimecres i el divendres.
  • Lloc: Museu de l' aigua i del tèxtil de Manresa

Amb un estand dinàmic i acollidor, els representants de la facultat estaran disponibles per proporcionar informació detallada sobre els programes d'estudis, les instal·lacions de primera categoria i les oportunitats de recerca i pràctica professional que ofereixen. Des de programes de grau fins a màsters especialitzats i doctorat, la facultat ofereix una educació de primer nivell en un camp en constant evolució i demanda.

Els visitants tindran l'oportunitat de conèixer de primera mà als professors dedicats i experimentats, així com interactuar amb estudiants actuals que compartiran les seves experiències personals i èxits acadèmics. A més, es presentaran demostracions pràctiques i tecnològiques que il·lustren el progrés innovador en el camp de l'òptica i optometria.

"Les Fires Educatives representen una plataforma emocionant per a nosaltres per connectar amb els futurs estudiants i compartir la nostra passió per la òptica i l'optometria", assenyala la Dra. Aurora Torrents, degana de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa. "És una oportunitat única per mostrar el nostre compromís amb l'excel·lència acadèmica i el desenvolupament professional dels nostres alumnes."

La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa convida cordialment a tots els interessats en explorar una carrera emocionant i gratificant a visitar el seu estand a les Fires Educatives i descobrir com poden fer realitat els seus somnis professionals en aquest camp apassionant.

Ens trobareu Per a més informació sobre la participació de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa a les Fires Educatives, visiteu el nostre web oficial o poseu-vos en contacte amb nosaltres directament a comunicacio.foot@upc.edu

Sobre la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa: La Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa és una institució líder en l'educació superior en el camp de l'òptica i l'optometria. Amb una reputació establerta per la seva excel·lència acadèmica i compromís amb la innovació, la facultat ofereix programes d'estudi de primer nivell, instal·lacions de vanguardia i oportunitats d'investigació i desenvolupament professional.