Sou a: Inici / Notícies / Dijous 16 de maig: Dia Internacional de la Llum

Dijous 16 de maig: Dia Internacional de la Llum

El Dia Internacional de la Llum celebra mundialment els beneficis de tenir llum. La data, 16 de maig,va ser escollida per l'Organització de Nacions Unides i reconeix anualment els avanços i aportacions de la llum.
Dijous 16 de maig: Dia Internacional de la Llum

El Dia Internacional de la Llum celebra mundialment els beneficis de tenir llum. La data, 16 de maig, va ser escollida per l'Organització de Nacions Unides i reconeix anualment els avanços i aportacions de la llum a la cultura, el desenvolupament sostenible, la societat... i en àrees tan diverses com la medicina, les comunicacions o l'energia.

Sorgeix com una idea després de la celebració, el 2015, de l'Any Internacional de la Llum i les Tecnologies Basades en la Llum. Durant aquest any sorgeixen col·laboracions i contactes entre líders del sector tecnològic i científic de la llum, i per mantenir, impulsar i estimular aquestes relacions es proposa la creació del Dia Internacional de la Llum, des del qual impulsar la difusió dels avantatges de la recerca i utilització de la llum.

Amb aquest motiu, la Facultat d'Òptica i Optometria ha realitzat diverses activitats.