El Grau en Òptica i Optometria de la FOOT es situa en la primera posició dels Graus on els estudiants troben feina més aviat, amb una taxa d’ocupació del 96.4%

Segons el portal educatiu UNPORTAL, el Grau en Òptica i Optometria de la Universitat Politècnica de Catalunya es situa en la primera posició dels Graus on els estudiants troben feina més aviat, amb una taxa d’ocupació del 96.4%.

També és interessant destacar que el 92.9% dels graduats en òptica i optometria treballen a l'empresa privada i un 81.5% estan ocupats a temps complet.

A més, la majoria dels que treballen a temps complet cobren uns 2.000 euros mensuals bruts (48.1% dels casos); el 29.6% guanyen més de 2.000 euros, i el 22.2% restant cobren menys.

Unportal_feina

Dades del portal educatiu UNPORTAL

Una darrera dada, molt important, és l'índex de satisfacció general amb la feina, de 8.5 en una escala d'1 a 10.

No és una carrera difícil: el rendiment mitjà de la titulació és d’un 80.5% (percentatge de crèdits aprovats en relació als crèdits matriculats).

Actualment oferim 90 places de nou ingrés. La demanda total del curs 2017-2018 fou de 298 sol·licituds.