Estudiants de la FOOT assisteixen al EAOO gràcies al PIOA

13/05/2024

Una estudiant de la FOOT i dues alumni de la FOOT van assistir al European Academy of Optics and Optometry el passat cap de setmana (10 al 12 de maig).

El Premi Internacional Optometrista de l'Any (PIOA) ha permès a destacades estudiants de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) participar al prestigiós Congrés Internacional d'Òptica i Optometria (EAOO), celebrat a Helsinki, Finlàndia, del 10 al 12 de maig.

Gràcies a la generosa dotació del PIOA, una estudiant actual i dues alumni de la FOOT van tenir l'oportunitat d'assistir a l'esdeveniment, representant a la institució i destacant per la seva excel·lència acadèmica. Marta Teruel Morales, qui ostenta el millor expedient acadèmic de la promoció actual i es graduarà aquest any, juntament amb Gemma Figuerola i Paula Cavaller, qui van ser les millors de la promoció 2023, van ser les triades per participar a l'European Academy of Optics and Optometry.