Exposició de pòsters sobre Técnicas de Imagen en Salud Visual

Els estudiants de l'assignatura Técnicas de Imagen en Salud Visual del Máster han presentat els seus treballs. Els pòsters estan situats al passadís central de la FOOT.
Exposició de pòsters sobre Técnicas de Imagen en Salud Visual
David Megías, Laura Rosàs i Natàlia Sicilia

En una sessió de pòsters similar a la d'un congrés, els estudiants de l'assignatura Técnicas de Imagen en Salud Visual del Máster en Optometria i Ciències de la Visió han presentat els seus treballs i els han comentat amb els companys de classe i la professora María Sagrario Millán.

A les fotos es poden veure David Megías, Laura Rosàs i Natàlia Sicilia, que van presentar "Imágenes de retina de campo ultra amplio"; Amal Zaytouny i Maite Valentino amb el pòster "Comparación de dos técnicas de detección de tumores iridianos", i Elisabet Mateu i Sara Font que, juntament amb Patricia Martín, van explicar "El uso de los smartphones como herramienta para la detección y seguimiento de la retinopatía diabética".

Els treballs analitzen el contingut i els resultats d'articles científics de publicació recent sobre un tema d'interès seleccionat pel propi grup d'alumnes. Els pòsters estan situats al passadís central de la FOOT on restaran durant la resta del curs.

Cal destacar també la participació de l'Optometrista i Màster Isabel Martínez Corrià en l'esmentada assignatura amb la xerrada col·loqui "Imágenes OCT" on va revisar algunes claus d'interpretació clínica de les imatges d'OCT com a eina d'ajuda al diagnòstic.

PòstersMaria_Sagrario18_1                  Amal Zaytouny i Maite Valentino amb el pòster "Comparación de dos técnicas de detección de tumores iridianos"

Elisabet Mateu i Sara Font que, juntament amb Patricia Martín, van explicar "El uso de los smartphones como herramienta para la detección y seguimiento de la retinopatía diabética" (foto esquerra). Amal Zaytouny i Maite Valentino amb el pòster "Comparación de dos técnicas de detección de tumores iridianos" (foto dreta).