Sou a: Inici / Notícies / FESTA DE PRIMAVERA – dijous 5 maig

FESTA DE PRIMAVERA – dijous 5 maig

Amb motiu de la setmana cultural al Campus de Terrassa – UPC, el dijous 5 de maig, es suspenen les classes de 12 a 17h i UPC Arts i la FOOT organitzem una festa de primavera, al pati de la facultat.
FESTA DE PRIMAVERA – dijous 5 maig

Amb motiu de la setmana cultural al Campus de Terrassa – UPC, el dijous 5 de maig, es suspenen les classes de 12 a 17h i UPC Arts i la FOOT organitzem una festa de primavera, al pati de la facultat, amb el següent programa d’activitats:

PROGRAMA COMPLET DE L’ACTIVITAT:

12:30    UPC – Arts A PROP TEU:

- Espectacle concert "La força incendiaria de les paraules", a càrrec de David Fernández, lectura i Lu Rois, teclats.

13:30    “Activitats del Dia Internacional de la Llum 2022":

- Presentació del llibre la Ruta de la Llum

- Donació dels "jocs lluminosos" a delegació d'estudiants

13:45    Dinar de botifarrada o menú vegà (preu popular que dona dret a entrar en una rifa)

15:00    Torneig dels "jocs lluminosos" i torneig de ping-pong

16:00    Entrega de premis pels guanyadors de la rifa i dels tornejos dels jocs lluminosos i del ping-pong.

Us hi esperem!