Sou a: Inici / Notícies / FOOT Talent Day: connecta amb el teu futur professional

FOOT Talent Day: connecta amb el teu futur professional

El dimecres 24/05 d’11h a 14h15 tindrà lloc el FOOT Talent Day, un espai per afavorir el contacte directe entre estudiantat de la FOOT i ocupadors
FOOT Talent Day: connecta amb el teu futur professional

El proper dia 24, l’estudiantat de la FOOT està convocat a participar en diverses activitats per compartir el seu talent, competències, inquietuds i reptes amb algunes de les principals empreses del sector.

Aquestes són les 4 raons per participar al FOOT Talent Day:

1. Les activitats comencen a les 11h i acabaran a les 14h15, just abans de dinar.

2. Professionals d'èxit que s'han format a la FOOT compatiran les seves experiències inspiradores amb l’estudiantat.

3. Caçatalents d'algunes de les principals empreses del sector connectaran personalment amb les i els estudiants, mentre fan un aperitiu al pati de la Facultat.

4. Al final, hi haurà sortejos per a qui hagi participat en totes les activitats.

Et proposem seguir 3 recomanacions per aprofitar millor la participació al FOOT Talent Day:

1. Inscriu-te al FOOT Talent Day (en menys d’un minut!)

2. Porta el teu CV i comparteix el teu talent amb els ocupadors. Et busquen a tu!

3. Assegura't que totes les empreses et segellen el passaport que et donarem a l'inici, per poder participar en els sortejos del final!