I Jornades Professionals en Visió i Educació

El COOOC organitza les I Jornades Professionals en Visió i Educació, que se celebraran el 29 i 30 de setembre a l’Auditori ONCE.
I Jornades Professionals en Visió i Educació

Aquestes jornades pretenen ser un punt de trobada dels diferents professionals relacionats en el procés d’aprenentatge dels infants: mestres i professors, òptics optometristes, psicòlegs, pedagogs, logopedes i fisioterapeutes. És a dir, són unes jornades interdisciplinàries amb l’objectiu de crear lligams.

Una vegada detectat que la meitat dels estudiants catalans podria tenir una disfunció visual que dificulta el seu aprenentatge, es tracta d’avançar i d’explicar a altres professionals la tasca de l’òptic optometrista i la seva importància en el procés d’aprenentatge. Com a continuació de la campanya Cuida la visió i aprendràs millor, a través d’aquestes jornades s’oferiran a tots els assistents eines per sospitar de problemes visuals dins les aules.

A les jornades, participaran referents de cada sector, com el dr. Joan Deus, la dra. María Jesús López Juez, el dr. Jordi Catalán Balaguer, les professores de la FOOT Montse Augé i Marta Fransoy, entre d’altres.

El preu per assistir és de 20 euros. Pels estudiants hi ha un preu especial de 10 euros. A la inscripció, heu d'enviar les vostres dades, el comprovant de matrícula i el comprovant de pagament a formacio@coooc.cat.