Sou a: Inici / Notícies / I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO

I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO

Alcon en conjunt amb les universitats d'Espanya, i mitjançant la UPC, es complau a convidar els estudiants de Grau i Postgrau en Òptica i Optometria de les diferents universitats d'Espanya, a participar en el I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO.
I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO
Clicar imatge

Aquest workshop consta de 2 parts:

1. ESDEVENIMENT FORMATIU: tindrà lloc el proper 23 d'Octubre de 2019. Es parlarà de comunicació efectiva amb el pacient i presentarem 4 casos clínics sobre adaptació de lents de contacte que han preparat els professors de diferents universitats (programa de l'acte a la imatge).

2. CONCURS: resolució dels 4 casos clínics presentats el dia 23 d'octubre. Els estudiants tindran diversos mesos per desenvolupar i presentar aquests casos. Transcorregut el termini, tindrà lloc una cerimònia on els guanyadors podran presentar els seus casos i rebran un premi que atorgarà Alcon. El dia de l'esdeveniment formatiu us donarem més detalls sobre el concurs.

MODALITAT: PRESENCIAL I STREAMING (tot l'esdeveniment es podrà seguir posteriorment en diferit)

LLOC: Auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa

Enllaç per seguir l'acte en streaming aquí