I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO

29/10/2019

El 23 d'octubre de 2019 a l'auditori Joan Salvadó del Centre Universitari de la Visió, de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa vam celebrar el I WORKSHOP DE CONTACTOLOGIA - FUTURÓPTICO.

Aquest workshop constava de 2 parts:

1. ESDEVENIMENT FORMATIU: es va parlar de comunicació efectiva amb el pacient i es van presentar 4 casos clínics sobre adaptació de lents de contacte que van preparar els professors de diferents universitats.

2. CONCURS: resolució dels 4 casos clínics presentats. Els estudiants tindran diversos mesos per desenvolupar i presentar aquests casos. Transcorregut el termini, tindrà lloc una cerimònia on els guanyadors podran presentar els seus casos i rebran un premi que atorgarà Alcon.

L'esdeveniment va ser retransmès per streaming i va ser seguit per diverses universitats, entre elles: universidad de Granada, Facultad de Optica y Optometría de la Universidade de Santiago de Compostela i Universidad de Salamanca.

Si el vols veure segueix els següents enllaços: