Sou a: Inici / Notícies / Ivan Zahínos, exalumne de la FOOT, guardonat amb el Premi Goya 2023

Ivan Zahínos, exalumne de la FOOT, guardonat amb el Premi Goya 2023

La Pel·lícula, Maldita: A love song to Sarajevo, produïda per Ivan Zahínos, ha estat guardonada amb el Premi Goya 2023 al Millor Curtmetratge Documental.
Ivan Zahínos, exalumne de la FOOT, guardonat amb el Premi Goya 2023

Ivan Zahínos ha desenvolupat la seva trajectòria professional en l’ àmbit  de la  Salut Pública, Cooperació al desenvolupament i Comunicació Audiovisual. Plenament compromès amb el Dret a la Salut. Es Director de Programes de Cooperació Internacional a medicusmundi mediterrània i activista del People’s Health Movement (PHM).

El documental compta amb Božo Vrećo (principal protagonista del documental) i Clara Peya (la protagonista del documental).

Sinopsis:

“Ni el pes de les armes, ni els embats de la història, ni l'enveja dels que volen un món “monotemàtic” han aconseguit acabar amb Sarajevo que, avui dia, ressorgeix amb més força que mai. Božo Vrećo, el més revolucionari dels artistes dels Balcans, encarna a la perfecció l'ànima de la “ciutat innocent”, i amb la seva actitud desacomplexada, construeix ponts entre passat i present, entre homes i dones, entre orígens i regions. “Maldita, a Love song to Sarajevo” és un cant a la vida i a la història d'amor entre dues ciutats, Sarajevo i Barcelona, que van saber trobar-se en moments difícils per no tornar a dir-se mai adéu.”