Sou a: Inici / Notícies / Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

La Jornada FOOT Research tindrà lloc el dimecres 9 de setembre, a les 11h, a la sala d'audicions de la Facultat d'Òptica i Optometria.
Jornada: FOOT Research "La recerca de la Facultat a l'Aparador"

El proper dimecres 9 de setembre, a les 11h, tindrà lloc la Jornada FOOT RESEARCH: "La recerca de la Facultat a l'Aparador", on professors de la FOOT, involucrats en grups i línies de recerca, compartirán amb la comunitat i l’estudiantat del Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió, els seus darrers projectes d’investigació.

La Jornada serà híbrida i es podrà seguir aquí. En cas d' assistir presencialment cal que envieu correu electrònic confirmat la vostra assistència a: elisenda.cabot@upc.edu

Podeu consultar el cartell, amb el programa complet, al següent enllaç: