Sou a: Inici / Notícies / La història d’en Matin Shah Khwaja, alumne del Grau Universitari en Òptica i Optometria. Una història per explicar.

El Diari La Vanguardia explica aquest diumenge en el seu article titulat: “Els ulls del Jove òptic afganès” la història de superació personal d’en Matin. Una història apassionant que portarà a en Matín de la foscor a la llum, on la sort, la perseverança i la constància tenen cabuda.

En Matín va arribar a Barcelona l’any 2014 des de Kabul (Afghanistan), amb 17 anys i molt espantat, per operar-se de distròfia corneal, una malaltia degenerativa de l’ull que també afecta a tres dels seus germans.

Va aprendre català durant l’estiu i va fer batxillerat obtenint bones notes. Després es va proposar una fita: ”..M’han tornat la visió i jo he de treballar en salut visual…”

Coneix la seva història i llegeix l’article sencer clicant aquí

Alea jacta est.