Sou a: Inici / Notícies / La FOOT celebra el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

La FOOT celebra el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

El Dia Internacional contra la LGTBIfòbia se celebra el 17 de maig de cada any per a commemorar la desclassificació de l'homosexualitat com a malaltia mental per part de l'Organització Mundial de la Salut el 17 de maig de 1990, i per a instar a la tolerància i la igualtat de les persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer i altres orientacions sexuals o identitats de gènere socialment marginades i oprimides.
La FOOT celebra el Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

L'acte tindrà lloc el dia 17 de maig a les 12.00h a l' entrada de la Facultat:

Penjada de Bandera LGTBIQ+ juntament amb les banderes institucionals.

Acte de compromís amb la comunitat LGTBI:

• Presentació i desplegament de la nova bandera LGTBIQ+ de la FOOT.
  • Lectura del text d'un article de Sonia Moll  (poeta, escriptora, i activista LGTBI)
  • Es repartirà entre els assistents un text de compromís amb la comunitat LGTBI, que es llegirà conjuntament en veu alta.
  • Repartiment de polseres amb els colors de l'arc de Sant Martí.

Podeu trobar més informació i els diferents actes que organitza la Universitat Politècnica de Catalunya en el aquest  enllaç