Sou a: Inici / Notícies / Primera posició per la FOOT en el rànquing “El Mundo -50- Titulaciones de Grado”

La UPC lidera el rànquing en els estudis d'Òptica i Optometria i en Enginyeria Informàtica

El rànquing El Mundo ha publicat en l’ edició 2021, la llista de les cinc millors universitats on estudiar les 50 titulacions de Grau més demanades, d'acord amb els seus barems.

A partir dels resultats obtinguts per titulacions, elabora també un rànquing a nivell general d’universitats.

La UPC es col·loca en 11a posició a nivell global i es classifica en 9 titulacions, entre les que situa en primera posició a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa i també adquireix el primer lloc en la titulació d'Enginyeria Informàtica. Pot ampliar-se la informació tot seguint aquest enllaç.

A més de les dades fetes públiques a través del recull de premsa de la UPC, podeu consultar també els resultats d'aquest rànquing consultant l'Observatori de Rànquings de la UPC

Gràcies a tots i totes per la bona feina. Vosaltres ho heu fet possible!