Sou a: Inici / Notícies / La UPC se suma al 25N amb un acte institucional i materials de sensibilització contra la violència masclista

El Dia Internacional per a l'eradicació de la violència contra les dones se celebra el 25 de novembre de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (l'ONU). La violència contra les dones es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic.

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones, declarat per l’Organització de les Nacions Unides (ONU) per denunciar les violències que pateixen les dones en els àmbits físic, sexual, psicològic i econòmic, i que no es limiten a una cultura, regió o grup social particular, sinó que afecten a dones de qualsevol condició i entorn.

La UPC vol aconseguir que l'entorn universitari sigui segur i respectuós per a totes les persones i, un any més, se suma a la commemoració del 25 de novembre amb l’organització de diverses activitats. L’acte central és la Jornada #UPC25N impulsada pel vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat, amb el suport de l’Oficina d’Igualtat, i que s’emmarca en els actes de commemoració del 50è aniversari de la Universitat.

L'acte es podra seguir a través del Canal Institucional  de la UPC a Youtube

L’acte arrancarà amb un minut de silenci, convocat per diferents institucions i organitzacions en suport a les dones que travessen situacions de violència masclista. Tot seguit, la vicerectora de Responsabilitat i Igualtat, Gemma Fargas, donarà la benvinguda i  presentarà la campanya de sensibilització PROU!.

Podeu accedir a tota la informació aquí